Ετικέτες

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Silver alert!!! (Part 1) ~ Χάρις ~

Silver alert!!! Χάθηκε η μαγεία!!! Σε τι παράλληλο σύμπαν ζω τελικά?? Και μετά σου λέει με το γάμο τίποτα δεν αλλάζει... Καλά, ότι τίποτα από αυτά δε σου χτυπάει καμπανάκι... 

Τινάζεις προκλητικά τα μαλλιά σου και τον κοιτάς με νόημα...

Προ γάμου: Σε βλέπει σε slow motion, λες και το κάνει η Pamela στο Baywatch...
Μετά γάμου: "Σιγά, γεμίζεις τρίχες το πάτωμα!!!" 
Πρώτη σκέψη: Τι είμαι μωρέ, διασταύρωση Γκριφόν με Κανίς και σου γέμισα τρίχες τον καναπέ..???



Πλησιάζεις προς το κρεβάτι και σκοντάφτεις στο έπιπλο του καθρέφτη...

Προ γάμου: "Χτύπησες φως μου? Έλα να το φιλήσω να περάσει!!!"
Μετά γάμου: "Ίσιωμα! Κανόνισε να έκανες γρατζουνιά στο έπιπλο!"
Πρώτη σκέψη: Και τώρα θα σου κάτσω, να είσαι σίγουρος!!!


Κάνεις αυστηρές αφέλειες για πιο μοιραίο look...

Προ γάμου: "Ίδια η Monica Bellucci στο Malena είσαι κοριτσάρα μου!!!"
Μετά γάμου: "Τι μου θύμισες τώρα... Υπάρχουν άραγε ακόμα τα Playmobil??"
Πρώτη σκέψη: #@$%*^*($##@)(*&%^$%$#



Βάζεις κόκκινο της φωτιάς κραγιόν για νυχτερινή έξοδο...

Προ γάμου: "Θέλω αποτυπώματα απ' το κραγιόν σου... παντού...!!!"
Μετά γάμου: "Παντζάρια έφαγες?? Έχει άλλα στο ψυγείο??"
Πρώτη σκέψη: Δε θέλεις για κανένα λόγο να έχεις τα τυχερά σου σήμερα, έτσι?????


Μαγειρεύεις πρώτη φορά μουσακά...

Προ γάμου: "Πρώτη φορά αλήθεια?? Λες και το φτιάχνεις χρόνια!!!"
Μετά γάμου: "Η μητέρα μου την κάνει πιο αφράτη τη μπεσαμέλ και βάζει και τυράκι!!!"
Πρώτη σκέψη: Και τι σε σταματάει ήλιε μου? Η βενζίνη που θα κάψεις να πας στη μαμά σου? Γιατί εγώ σίγουρα όχι!!!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου